Ми прагнемо надати право голосу самим навчальним закладам, - Павло Полянський -«Школа сьогодні  тоне в постійних примусових акціях і заходах різноманітного спрямування. Ми прагнемо це припинити та надати право голосу самим навчальним закладам. Наголошую, не районним чи обласним відділам освіти, а школам, щоб  вони самі вирішували, чи брати їм участь у тій чи іншій акції, заході тощо», – наголосив заступник міністра освіти і науки Павло Полянський під час виїзного засідання Комітету ВРУ з питань науки і освіти, що відбулося 23 квітня в Херсоні.

 Також він звернув увагу на те, що систематична зміна навчальних програм і самих підручників була спричинена так званим бізнесом на підручниках. Це питання, за словами заступника міністра, також буде унормованим.

«Уже сьогодні підсумкову атестацію можна проводити не за друкованими збірниками, а за розробками обласних інститутів, окрім атестації з української мови, оскільки для її проходження видано один-єдиний затверджений збірник», – наголосив Павло Полянський.

Під час візиту на Херсонщину голова Комітету ВРУ з питань науки  і освіти Лілія Гриневич і заступник міністра освіти і науки Павло Полянський зустрілися з студентами Херсонського державного університету. В зустрічі також взяли участь Сергій Тріщанович – заступник голови Херсонської обласної державної адміністрації, Андрій Яценко – директор Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Херсонської ОДА,  Борис Чижевський – завідувач секретаріату Комітету з питань науки і освіти ВРУ та його заступник Олександр Домаранський.

Під час зустрічі слово надали кримським студентам, які перевелися на Херсонщину і  непокояться з приводу порядку виплати стипендій на новому місці навчання. Прозвучали питання щодо можливих ризиків у разі прийняття нового закону, працевлаштування та розподілу випускників непедагогічних спеціальностей після отримання дипломів, а також стосовно прав і обов’язків молодих спеціалістів, що містяться у законі. Голова студентського парламенту Херсонського державного університету  Яна Тон висловила пропозиції щодо функціонування органів студентського самоврядування та можливості розгляду їх на засіданні профільного Комітету Верховної Ради України.

Гості надали студентам ґрунтовні відповіді та роз’яснення та запевнили в оперативному вирішенні нагальних проблем, перед якими постають студенти.

Також Лілія Гриневич і Павло Полянський у супроводі директора Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Херсонської ОДА Андрія Яценка ознайомилися із специфікою роботи Цюрупинської спеціальної школи  для дітей з особливими потребами та зустрілися з педагогічним колективом.  Під час спілкування з педагогічним колективом прозвучало декілька пропозицій стосовно покращення роботи цього навчального закладу, а саме стосовно розширення спектру професій для випускників спеціалізованих шкіл, зокрема таких, як кухар, столяр, чоботар, садівник, адже діти оволодівають усіма цими навичками під час перебування в спеціалізованих школах. Освітяни обговорили також питання, пов’язані з відсутністю підручників для навчання дітей із помірною розумовою відсталістю, створення системи онлайн-навчання тощо.

Окрім того, в Цюрупинську відбулася зустріч із педагогами, керівниками навчальних закладів і начальниками управлінь освіти Цюрупинського, Голопристанського, Білозерського та Скадовського районів, де обговорювалися проблемні питання, які на сьогодні існують у сільських школах: це й дефіцит кадрів, надмірна кількість і часта й необґрунтована зміна посібників і шкільних програм, підвезення учнів до навчальних закладів із різних населених пунктів, малокомплектність шкіл тощо.

За матеріалами Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Херсонської ОДА 

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *