Згідно з новим дослідженням, покупка нематеріальних речей – путівок, навчання, сервісу – робить людей щасливішими, ніж придбання матеріальних благ, таких як автомобілі, одяг або техніка. На жаль, люди здебільшого роблять вибір на користь останніх, помилково вважаючи, що вони забезпечують кращу якість життя. Психологи з Університету Сан-Франциско опитували респондентів до і після того, як вони зробили покупки, і виявили, що, коли споживачі купували життєвий досвід, відчували нові емоції, наприклад, як у подорожі на вихідних, то це робило їх щасливими. Вони вважають, що відпочинок – більш ефективне використання грошей, ніж «колекціонувати» матеріальні предмети. «Те, що люди справді недооцінюють, то це моменти, які можна винести з життєвого досвіду. Навіть якщо вони говорять і знають, що позитивний досвід зробить їх щасливішими, все одно сприймають матеріальні предмети як велику цінність», – говорять дослідники. Однією з причин цього парадоксу може бути те, що люди знають реальну вартість своїх матеріальних благ, тоді як емоції, настрій і почуття щастя більш ефемерні. « Проте щастя – це не якась швидкоплинна мить. У щастя є багато відчутних переваг. Компанії хочуть, щоб їхні співробітники були щасливішими, бо в такому випадку вони більш продуктивні. Лікарі хочуть, щоб пацієнти були щасливіші – бо так вони будуть більш здоровими. Ми повинні спробувати з’ясувати, як допомогти людям покращити якість життя. Важливо те, що позитивні емоції ми відчуваємо саме в цю мить і якомога частіше», – говорять автори роботи. За матеріалами сайту  zdravoe.com

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу