Американські дослідники розробляють серйозні ігри, що можуть стати складовою освітньої програми будь-якого навчального закладу. Розробкою цих програм займається наукова лабораторія Game Innovation Lab Університету Південної Каліфорнії. Важливою частиною процесу розробки ігор є проведення напередодні певних досліджень: визначення цілей гри, з’ясування кращих способів їх реалізації, а також майбутня оцінка можливостей гри з позиції досягнення цілей. Ігри, розроблені цією лабораторією, призначені не лише для навчання, а й для більш глибокого розуміння будь-якої теми чи проблеми. Прикладом є гра під назвою «Darfur Is Dying». Вона дає змогу всім охочим побувати на місці біженця з Судану, щоб краще зрозуміти кризову ситуацію цього регіону. І в підсумку – пробуджує в гравця бажання змінити ситуацію за допомогою конкретних чітких дій. Вчені також розробляють ігри для навчальних закладів, які сприяють вивченню, наприклад, історії конституції чи передумов виникнення Першої світової війни. Окрім цього, в співпраці з колегами з Rossier School of Education того ж університету було розроблено комплекс ігор Futurebound, що допомагають старшокласнику визначитися з майбутньою професією, стимулюють до самостійного прийняття рішень і спонукають до обговорень і дискусій. Наприкінці розробки навчальних ігор вчені провели тестування серед школярів і переконалися, що ігри справді можуть допомогти майбутнім студентам у виборі правильної для них професії. За матеріалами: Інтернет-видання «Технологии в образовании: новости и события»  

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу