У рамках проведеного на економічному факультеті Тартуського університету дослідження відносин студентів і викладачів з’ясувалося, що студенти чекають від викладача поведінки лідера для натхнення, а самі викладачі при цьому вбачають себе професійними експертами та залученими в роботу співробітниками. Колегіальні відносини між студентами та викладачами дедалі більше замінюються клієнтськими відносинами. За словами одного з ініціаторів дослідження, професора Тартуського університету Майї Ваді, ролі студентів і викладачів зазнали великих змін, і виникає запитання, чи збігаються їхні уявлення одне про одного. Дослідження показує, що самі студенти вбачають різницю між дуже хорошим і просто хорошим студентом у тому, що перший, на їхню думку, виділяється активністю та залученістю до навчального процесу. А от на думку викладачів, дуже хороший студент відрізняється від просто хорошого насамперед своєю позицією і особистими якостями, і меншою мірою – знаннями й уміннями. Також з’ясувалося, що студенти чекають від викладача поведінки лідера для натхнення, при цьому самі викладачі цій якості надають мало значення, бо вони вважають, що студентів краще мотивує професійна експертиза та залученість викладача в наукову роботу. За матеріалами  rus.postimees.ee

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу