Нещодавно відбулося засідання фокус-групи з розроблення нового порядку атестації навчальних закладів.

Під час наради йшлося про докорінне переформатування, зміну суті атестації навчальних закладів, що дотепер виконує функцію контролю. Заступник міністра Павло Полянський зазначив, що теперішні критерії зручні для тих, хто перевіряє, але є малозрозумілими і нерідко несправедливими для тих, кого атестують. Атестація навчального закладу повинна мати сенс. Її механізм має бути аналітичним, консультуючим.

«Управлінський корпус повинен бути сервісним, а не каральним», –  переконана Олена Фіданян. Очільник київської освіти запропонувала започаткувати в Києві регіональний експеримент, метою якого стане перетворення процесу атестації на стимулюючий навчальний заклад захід із функціями аналітики та прогнозування, захід, що слугуватиме удосконаленню діяльності закладу.

«Рекомендації школі мають давати фахівці вищого ґатунку, тільки тоді атестація матиме сенс», – наголосив заступник міністра.

Під час  наради було проголошено чимало цікавих ідей.  Врешті-решт фокус-група дійшла спільної думки, що до прийняття нового Закону «Про освіту» слід розробити перехідний порядок проведення атестації навчальних закладів із чіткими критеріями та показниками.

У зустрічі взяли участь Павло Полянський, заступник міністра освіти і науки; Юрій Кононенко, директор департаменту загальної середньої та дошкільної освіти; Сергій Дятленко, заступник директора департаменту загальної середньої та дошкільної освіти, начальник відділу державно-громадського управління освітою; Олена Фіданян, директор  департаменту  освіти  і науки, молоді та спорту міста Києва; Віктор Громовий, консультант з удосконалення навчального процесу Директорату програм розвитку освіти Міністерства освіти і науки України, голова Координаційної ради Асоціації лідерів освіти України; Сергій Коваленко, директор НВК «Олександрійський колегіум-спеціалізована школа» Кіровоградської області; Костянтин Ліньов, директор Інституту суспільства Київського університету імені Бориса Грінченка; Світлана Олексюк, директор середньої загальноосвітньої школи № 5 (м. Київ); Іван Осадчий, начальник відділу освіти Ставищенської районної державної адміністрації; Олександр Остапчук, директор Тернопільського  НВК  «Школа-ліцей   № 6  імені Н.Яремчука»; Людмила Паращенко, директор  Київського ліцею бізнесу, Галина Сазоненко, директор Українського гуманітарного ліцею КНУ імені Тараса Шевченка; Юрій Шукевич, директор Фінансового ліцею (м. Київ).

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу