10 червня в Міністерстві освіти і науки України під головуванням заступника міністра Павла Полянського відбувся круглий стіл із проблематики підручників для учнів 1-4-х класів. Уперше до обговорення якості підручників МОН залучило не лише їхніх авторів та експертів, а й педагогів, батьків школярів, зокрема з громадської організації «Батьківський контроль – Україна». Адже для створення ефективніших підручників для дітей треба враховувати як академічну думку експертів, так і фахові зауваження та побажання батьків. Попри гострий перебіг дискусії, всі її учасники погодилися з тим, що підручники повинні бути «ближчими» до дітей і зрозумілішими для них. Це стосується і мови викладу, і змісту, який би був зрозумілим для школяра глобалізованого й інформатизованого XXI століття. Було наголошено на переобтяженості й складності багатьох підручників, що призводить до втрати дитиною зацікавленості в навчанні. Було також досліджено мовні помилки та алогізми, на які хибують підручники. Педагоги, автори, експерти та батьки погодилися на подальший полілог задля створення програм і підручників, що будуть максимально доступні та ефективні для учнів.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу