Доведено, що після навчання корисно поспати - gngfcnfghgfПісля тривалого заучування нової інформації хочеться спати, не треба перешкоджати бажанням організму. Фахівці з Нью-йоркського та Пекінського університетів, які розкрили механізм закріплення знань, стверджують, що під час релаксації мозок продовжує працювати в активному режимі, створюючи міжнейронні зв’язки – синапсис. Саме вони допомагають засвоїти свіжий матеріал.

Нейрологи провели експеримент за участі лабораторних мишей – вони навчали гризунів вмінню балансувати на палиці, що обертається з різною швидкістю.
Завдяки сучасній техніці вченим вдалося простежити зміни в префронтальній корі головного мозку тварин. Як виявилося, після отримання нової інформації в мишей починали рости дендридні «шипи» (мембранні відростки, що відповідають за формування синапсису). При цьому залежно від виду занять вони утворювалися й збільшувалися в розмірах в певних ділянках.
У рамках другого етапу досліджень гризунів розділили на дві групи. Першій після «уроків» давали поспати, другій же доводилося не спати протягом семи годин.
Через деякий час вчені виміряли об’єм міжнейронних зв’язків у префронтальній корі головного мозку всіх чотириногих учасників експерименту. Користь сну після навчання була очевидна: обстеження показало, що дендридні «шипи»  значно збільшилися в розмірах у тих мишей, які мали можливість відпочинку. Це означало, що вони в багато разів краще засвоїли нові відомості, що, до речі, незабаром продемонстрували на практиці. При цьому інша група лабораторних тварин «залік» не склала.

За матеріалами  directpress.ru

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *