Це питання обговорювали на семінарі, що проводився 12 червня 2014 року для керівників і вчителів спеціальних шкіл (шкіл-інтернатів) для дітей сліпих та з порушеннями зору. Семінар проводився за участі представників департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН, громадської організації незрячих фахівців «Реаресурс», Українського центру оцінювання якості освіти, науковців за підтримки фонду «Відродження». 

Зацікавленість учасників семінару викликали результати опитування випускників інтернатних закладів із вадами зору щодо їхніх потреб і пріоритетів при виборі вищих навчальних закладів. Як виявилось, найбільшою перепоною для цього є відсутність адаптованих тестових завдань і технічних засобів для використання учнями з вадами зору під час проходження тестування.

За словами заступника директора Українського центру оцінювання якості освіти Вадима Карандія, це питання має вирішуватися на рівні держави, оскільки потребуються фінансові ресурси для придбання відповідного ліцензованого обладнання та фахівці, які володіють методикою навчання дітей шрифтом Брайля. Вчителі-практики поділилися досвідом роботи та висловили побажання щодо внесення змін до чинної законодавчої та нормативно-правової бази щодо забезпечення участі дітей з особливими освітніми потребами в ЗНО нарівні з іншими дітьми.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу