Діти, які починають опановувати ази музичної грамоти ще в ранньому дитинстві, не тільки розвиваються естетично, а й отримують стимул до загального розумового розвитку. Подорослішавши, вони легко справляються з будь-яким завданням, що потребує активізації інтелекту. Зазвичай батьки, віддаючи своїх дітей у музичну школу, керуються не мріями про те, що вони стануть знаменитими виконавцями, а насамперед міркуваннями всебічного та гармонійного розвитку їх особистості. Як з’ясували вчені з США, страждання малюків, яким доводиться кілька разів на тиждень ходити «на музику», справді окупаються сторицею, бо позитивний ефект від таких занять зберігається на довгі роки. Дослідники з медичного коледжу при Гарвардському університеті (Harvard Medical School) порівнювали рівень розвитку інтелекту та когнітивних функцій 15 дітей у віці від 9 до 12 років, які відвідували музичну школу з 5-6 років, і 12 дітей такого ж віку, які музикою ніколи не займалися . Паралельно таке ж тестування проводили в групі з 15 дорослих музикантів і 15 людей приблизно такого ж віку, які в дитинстві музичну школу не відвідували. В обох випадках діти і дорослі, які активно займаються музикою, показували значно кращі результати, ніж «немузиканти». Для підвищення точності експерименту вчені проводили дослідження активності різних зон головного мозку всіх випробовуваних під час виконання ними завдань тестів за допомогою магнітно-резонансної томографії. У дітей і дорослих, які займалися музикою, відзначалася більш висока активність ділянок головного мозку, що відповідають за так звані виконавчі функції. Цим терміном позначають здатність швидко ухвалювати правильне рішення в незнайомих ситуаціях, безпомилково планувати дії для вирішення незнайомих завдань, а також уміння швидко й успішно переключатися з виконання одного завдання на інше (здатність до багатозадачності). За матеріалами  deti.mail.ru

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу