На глибині 700 км під поверхнею Землі вчені виявили запаси води. Там міститься втричі більше води, ніж у всіх океанах на поверхні. Про це повідомили американські вчені, дослідники з Північно-Західного університету штату Іллінойс. За припущеннями вчених, басейн, що знаходиться в надрах Землі, заповнений особливою породою під назвою рингвудит. Цей мінерал ніколи не бачили в натуральній формі, оскільки він знаходиться на недосяжній глибині. Учені тільки нещодавно виявили раніше небачений мінерал рингвудит у вигляді вкраплень у мініатюрному алмазі. За словами доктора Стівена Джейкобсена, який очолював групу експертів, знахідка води під надрами дуже важлива для людства, адже дасть змогу відкрити очі на далеке минуле нашої планети та допоможе зрозуміти, як на ній утворилася вода. Дані також підтверджують, що вода на Землі має внутрішнє походження. Також дослідники зрозуміли, що океан на поверхні Землі – лише мала частина всіх запасів води. Поки що вчені не можуть сказати, прісна це вода чи солона. Це відкриття вчені назвали випадковістю. Хоча вчені, які не брали участі в цій роботі, вважають, що по одному зразку рідкісного мінералу не варто судити про те, як влаштована вся перехідна зона. Тому існують дві гіпотези щодо того, як утворилася вода в мантії. Це може бути звичайна океанська вода, яка потрапила в надра Землі в ході тектонічного руху плит; або що глибокі шари планети, як і раніше, містять воду, що була й на стадії формування нашого світу. За матеріалами uapress.info